Een klant wil het gesprek met zijn klantmanager opnemen. Kan een klantmanager dit weigeren?

Wat zijn de spelregels voor het maken van geluidopnamen?

– Een overheidsinstantie staat het maken van een geluidsopname toe, tenzij er zwaarwegende
redenen zijn dit niet te doen. In dat geval biedt zij een alternatief aan.
– Een overheidsinstantie heeft op de eigen website informatie staan over het opnemen van
gesprekken.
– Een burger maakt van tevoren duidelijk dat hij een geluidsopname wil maken.
– De burger verstrekt aan de overheidsinstantie een kopie van de opname als deze dat wenst
(of vice versa als de overheidsinstantie de opname maakt).
– Noch de burger noch een overheidsinstantie knipt of plakt in een geluidsopname, tenzij dit
wordt meegedeeld.
– Noch de burger noch een overheidsinstantie verstrekt zonder toestemming van de andere
partij geluidsopnamen aan derden of maakt deze openbaar.
https://www.stimulansz.nl/klant-wil-gesprek-opnemen-mag/

WWZ logo liggend
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.